Kennismaking
- Allereerst gaan we samen om tafel om kennis te maken
- We gaan in op de eisen en wensen
- We dagen elkaar uit de juiste vragen te stellen
- We stellen vast of er een match is om door te gaan
Initiele eisen en wensen
- De eerder besproken eisen en wensen worden uitgediept
- Er worden voorbeelden gemaakt
- Er wordt vastgelegd wat er zeker opgeleverd moet worden
- Samen bespreken we een werkdocumenten met daarin alle specificaties
Bouw en implementatie
- Het specificatie document wordt uitgevoerd in de bouw fase
- Vanuit een testomgeving wordt je op de hoogte gehouden van de vorderingen
- Er zal intensief contact zijn met betrekking de laatste puntjes op de I
- Deze fase wordt afgesloten met een akkoord voor het live zetten van de site
Uitrollen en trainen
- De training voor beheer wordt gestart
- Mailadressen worden goed gezet en geconfigureerd
- Content wordt gevuld
- De site wordt gelanceerd
Een eerste gesprek is natuurlijk nodig om elkaar voor te stellen en te onderzoeken wat er gevraagd wordt en wat er mogelijk is.
We zijn van mening dat de dienst verlening vooral draait om kwaliteit en de bijbehorende service: klant-tevredenheid is een van de belangrijkste speerpunten binnen De Veer ICT.
Het beste is om zo weinig mogelijk contact te hebben. Dat klinkt misschien niet logisch maar het betekent vooral dat alles draait en werkt zoals het moet en dat u tevreden bent